ALIEN METALS LTD. WKN: A2N4F4 ISIN: VGG017351021 Kürzel: I3A1 Forum: Aktien Thema: Hauptdiskussion

Anzeige
Smartbroker
Der Broker von Deutschlands größter Finanzcommunity
0,012 USD
24. Sep, 23:19:58 Uhr, Nasdaq OTC
Kommentare 451
LarryCrown
LarryCrown vom 23.09.21 18:39 Uhr
0
Hier eine Analyse von der Internetseite von Alien MEtals https://www.alienmetals.uk/wp-content/uploads/20210922-UFO.pdf
LarryCrown
LarryCrown vom 22.09.21 20:31 Uhr
1
https://www.alienmetals.uk/wp-content/uploads/22092021-MRE-RNS-Hancock-FINAL.pdf Gute News
abertus
abertus vom 22.09.21 20:19 Uhr
1
Schön. Über 40%.
i
ibmibm vom 14.09.21 20:27 Uhr
0
@Larrycrown; Ich hab es gesagt damit ich euch motiviere. Guck mal bitte meine alte Posts dann siehst du es mit dem 2022 😉, und das war meine initiale Prognose.
LarryCrown
LarryCrown vom 14.09.21 19:06 Uhr
0
Aber nicht ich auf Rente gehe habe ich definitiv Gewinn hier gemacht 😀😀 gut Ding will Weile haben...
LarryCrown
LarryCrown vom 14.09.21 19:05 Uhr
1
Naja Ibmibm du hast hier auch für Ende Juni 2021 3 Cent vorausgesagt und Ende des Jahres 6-7 Cent.siehe dein Post vom 29.4..21😉
i
ibmibm vom 14.09.21 19:01 Uhr
0
Ja und der Anfang des Anstiegs wird das Jahr 2022. Das habe ich schon vor 1 Jahr erwähnt.
LarryCrown
LarryCrown vom 13.09.21 19:15 Uhr
0
Ich glaube das ist und bleibt ein Langzeitinvest.... aber irgendwann zahlt sich das Warten aus ....
P.OD2020
P.OD2020 vom 09.09.21 13:30 Uhr
0
Alien Metals Ltd (AIM:UFO), a global minerals exploration and development company, is pleased to provide an update on its inaugural drilling program at the high-grade Elizabeth Hill Silver Project in the Pilbara Region of Western Australia. Highlights Mulitple occurrences of visible silver have been identified in drill core recovered from shallow drilling completed to date Additionally, visible copper mineralisation has also been identified Significant sulphides also identified in core associated with copper and nickel mineralisation The drilling has so far confirmed the Company’s geological interpretation that the original Elizabeth Hill silver deposit appears to be associated with a much larger polymetallic mineralised system Indications from the pXRF imply some very high-grade silver readings with current maximum of 21,800 g/t silver (700 Oz/t Ag), 5% copper, 1.1 % Nickel as well as highly anomalous Cu, Ni and Zn readings over consistent interceptions
abertus
abertus vom 04.09.21 00:00 Uhr
0
Ich würde mich schon über 10cent freuen.
n
niklas3 vom 05.08.21 13:32 Uhr
0
Wäre auf jeden Fall ein Traum, ich bleibe hier drin bis zu 1€ oder dem Delisting, eines von beiden wird hier irgendwann passieren
i
ibmibm vom 04.08.21 21:09 Uhr
2
Alien Metals CEO Bill Brodie Good Interview: https://www.proactiveinvestors.co.uk/companies/amp/news/956877?__twitter_impression=true Wie ich ganz am Anfang vermutet habe, bis Ende 2022 haben wir definitiv die 20 Cent !
abertus
abertus vom 09.06.21 18:24 Uhr
0
Das habe ich jetzt mal gepostet Schaut mal bei Alien Metals rein. Hier liegt auch noch Potenzial. VGG017351021 · A2N4F4
abertus
abertus vom 09.06.21 18:17 Uhr
0
Wenn man bedenkt wie andere Penny Stocks gehypt werden über Reddit. Wir sollten auch mal einen Aufruf dort machen.
LarryCrown
LarryCrown vom 07.06.21 12:03 Uhr
0
Alien Metals Ltd Drilling confirms significant Direct Shipping Iron Ore mineralisation at Hancock Project Including 103m @ 61.8% Fe Alien Metals Ltd (LSE AIM:UFO), a minerals exploration and development company, is pleased to announce that, further to its announcement on 6 May 2021, the Company has now received the final results from the maiden drilling program on its Hancock Iron Ore project, which is part of the Hamersley Iron Ore Project, Western Australia. Results confirm four high grade Direct Shipping Ore (“DSO”) mineralisation prospects. Highlights: Maiden drilling completed in March 2021, with 53 Reverse Circulation (RC) holes for 3,350m of shallow drilling across priority high grade Direct Shipping Ore (“DSO”) targets. Three main target areas drilled, including the Sirius Extension prospect, which adjoins the Sirius iron ore project held by Brockman Mining (124mt @ 60.32% Fe). Significant DSO results include: 103m @ 61.8% Fe from surface ending in ore (Sirius Extension, AM21RC001 048). 73m @ 59.5% Fe from 6m ending in high-grade ore (Sirius Extension, AM21RC001 047). 26m @ 54.3% Fe from surface, including 13m @ 61.5% Fe from 2m depth (Ridge C, AM21RC001 006). 18m @ 55.1% Fe from surface (Kalgan Prospect, AM21RC001 016). 10m @ 55% Fe from 3m (Kalgan Prospect, AM21RC001 012). 12m @ 60.5% Fe from 4m (Ridge E, AM21RC001 033) Maiden drilling confirms four high grade DSO iron ore prospects across the Hancock project. Follow-up RC program progressing well, with 1,300m drilled to date.

Meistdiskutiert