The White Paper 4.0 upholds the principles of rigor, precision, and objectivity in its content, continuing the tradition of previous perfume whitepapers. It was collaboratively created with renowned global fragrance industry experts and brand leaders. The launch event of the "2023 China Perfume Industry White Paper" brought together over 600 guests, including industry professionals, business partners, media representatives, and seasoned perfume enthusiasts from both domestic and international backgrounds. Additionally, nearly 30,000 people watched the event online. Participants included Jean Madar, COB & CEO of Inter Parfums Inc., Karim LISI, VP of Business Development for Fine Fragrances in the Asia-Pacific region, Symrise, Lana Glazman, Global Head of Consumer Insights of dsm-firmenich, Olivier Viejo, VP of Fine Fragrance APAC, dsm-firmenich, and Zhaoran Meng, Founder of DOCUMENTS. The participants took part in the official release of White Paper 4.0, delving into the trends in the Chinese perfume market and gaining insights into opportunities in the Chinese perfume market. "As a leading full-channel brand management group in the Chinese beauty industry, we promote the better development of the Chinese perfume industry. Since the release of the 'China Perfume Industry White Paper' in 2020, each release has garnered widespread attention from the industry. Our launch event has become an annual industry event", said Chole Lam, Senior VP of Eternal Group. The "2023 China Perfume Industry White Paper" continues to provide authoritative data support and in-depth market analysis for the perfume industry. It reveals new opportunities and trends in the Chinese perfume market, offering more references and insights into the innovation and development of the perfume industry. Eternal Group looks forward to working with more industry professionals to jointly support the development of the Chinese perfume market. Hashtag: #Eternal #Perfume The issuer is solely responsible for the content of this announcement. About Eternal Group Established in 1980 in Hong Kong S.A.R. Eternal Group is a leading Omni-channel Brand Management of Beauty organization in China. With its intuitive sense of marketing tactics and groundbreaking business strategies, Eternal has flourished over the past 43 years leading the trend and lifestyle in China with an international vision. With the diversified brand portfolio, Eternal is continuously motivated to strengthen the advantages of total brand solutions in both online and offline operations. Learn more: https://hk.eternal.hk/index.php News Source: Media OutReach
25/09/2023 Dissemination of a Financial Press Release, transmitted by EQS News. |
'2023 China Perfume Industry White Paper' released 25.09.2023, 10:00 Uhr von EQS News Kommentare: 0
News-Kommentare
|
Thema | ||
---|---|---|---|
1 | EU-Rechnungshof: E-Autos müssen die breite Masse erreichen Hauptdiskussion | ||
2 | EQS-News: Anleihen-Handel an 29 Handelsplätzen, Realtime-Handel und Fremdwährungskonten: SMARTBROKER+ baut den Funktionsumfang deutlich aus Hauptdiskussion | ||
3 | Tipico trotz BGH-Einschätzung zuversichtlich Hauptdiskussion | ||
4 | Nach Kritik am Nike-Deal: Habeck trifft DFB-Bosse im pinken Trikot Hauptdiskussion | ||
5 | Yellen warnt vor Chinas Überkapazitäten für den Weltmarkt Hauptdiskussion | ||
6 | Aktien Frankfurt: Dax trotzt moderater Gewinne kraftlos nach Rally Hauptdiskussion | ||
7 | Umstrittenes Kryptoprojekt Worldcoin ändert Datenschutzkonzept Hauptdiskussion | Alle Diskussionen |
Weitere News
4:38 Uhr • Artikel • dpa-AFX
4:11 Uhr • Artikel • dpa-AFX
2:41 Uhr • Artikel • dpa
Gestern 23:44 Uhr • Artikel • dpa-AFX
Gestern 23:39 Uhr • Artikel • dpa-AFX
Gestern 23:11 Uhr • Artikel • dpa-AFX
Gestern 23:10 Uhr • Artikel • dpa-AFX
Gestern 23:10 Uhr • Artikel • dpa-AFX
Disclaimer: Die hier angebotenen Beiträge dienen ausschließlich der Information und stellen keine Kauf- bzw. Verkaufsempfehlungen dar. Sie sind weder explizit noch implizit als Zusicherung einer bestimmten Kursentwicklung der genannten Finanzinstrumente oder als Handlungsaufforderung zu verstehen. Der Erwerb von Wertpapieren birgt Risiken, die zum Totalverlust des eingesetzten Kapitals führen können. Die Informationen ersetzen keine, auf die individuellen Bedürfnisse ausgerichtete, fachkundige Anlageberatung. Eine Haftung oder Garantie für die Aktualität, Richtigkeit, Angemessenheit und Vollständigkeit der zur Verfügung gestellten Informationen sowie für Vermögensschäden wird weder ausdrücklich noch stillschweigend übernommen. Die Markets Inside Media GmbH hat auf die veröffentlichten Inhalte keinerlei Einfluss und vor Veröffentlichung der Beiträge keine Kenntnis über Inhalt und Gegenstand dieser. Die Veröffentlichung der namentlich gekennzeichneten Beiträge erfolgt eigenverantwortlich durch Autoren wie z.B. Gastkommentatoren, Nachrichtenagenturen, Unternehmen. Infolgedessen können die Inhalte der Beiträge auch nicht von Anlageinteressen der Markets Inside Media GmbH und/oder seinen Mitarbeitern oder Organen bestimmt sein. Die Gastkommentatoren, Nachrichtenagenturen, Unternehmen gehören nicht der Redaktion der Markets Inside Media GmbH an. Ihre Meinungen spiegeln nicht notwendigerweise die Meinungen und Auffassungen der Markets Inside Media GmbH und deren Mitarbeiter wieder. Ausführlicher Disclaimer