NBX WKN: A3CRLZ ISIN: NO0010984966 Forum: Aktien User: Moltenface

0,055 EUR
±0,00 % ±0,000
19:00:48 Uhr, Lang & Schwarz
Kommentare 931
Myra77
Myra77, 10.11.2025 16:47 Uhr
0
die livecharts hängen gerade
Moltenface
Moltenface, 10.11.2025 16:06 Uhr
0
Wohl auf das Richtige Pferd gesetzt
Moltenface
Moltenface, 10.11.2025 16:05 Uhr
0
https://newsweb.oslobors.no/message/659237
Moltenface
Moltenface, 10.11.2025 16:03 Uhr
0
NBX and Fizen are partnering to launch a PLN stablecoin for the Polish market. 🚀 “Entering Poland - one of Europe’s most dynamic payments markets - through our partnership with Fizen is an exciting next step for a regulated stablecoin issuer like NBX,” said @KjosMathisen , CEO of NBX. “Together with NBX, we’re building the foundation for a PLN-denominated stablecoin that can seamlessly interact with banks, merchants, and fintech platforms across Europe,” said Maciej Krasowski, CEO of Fizen. Launch planned for Q1 2026. 🪩
Moltenface
Moltenface, 10.11.2025 16:01 Uhr
0
Hoch die Hände
Popgun
Popgun, 05.11.2025 12:34 Uhr
0
Hauptsache hier passiert mal was. 😜
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 12:05 Uhr
0
So genial und nervig wie gerade Orders punkt genau ausgelöst werden. Da schieben gerade sich einige shares zu.
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 9:45 Uhr
1
https://newsweb.oslobors.no/message/658710
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 9:38 Uhr
0
Es wird immer besser 😄
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 9:37 Uhr
0
https://x.com/nbxcom/status/1985986153707675858?t=2_Xi_m8utWcGz3EzvmjPYw&s=09
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 9:37 Uhr
0
The Norwegian Government Research Council has officially recognized NBX for our R&D in building stablecoin and blockchain infrastructure 🇳🇴 Step by step, turning Norway into a hub for real-world blockchain finance. Proud moment for the NBX team 👏
Moltenface
Moltenface, 05.11.2025 9:37 Uhr
0
Let's go
Moltenface
Moltenface, 03.11.2025 11:15 Uhr
0
Become a Crypto Exchange Owner Norwegian Block Exchange is one of the few regulated, publicly listed crypto exchanges you can invest in and become a part-owner of. The future is crypto, super bullish on $NBX
Meistdiskutiert
Thema
1 Palantir ohne Schnickschnack ±0,00 %
2 OTL nach dem RS 1:20 ±0,00 %
3 Gamestop, das Ende naht ±0,00 %
4 GAMESTOP Hauptdiskussion ±0,00 %
5 Germany 40 Hauptdiskussion -1,29 %
6 Canopy Hauptforum ±0,00 %
7 Linien und Wellen Austausch Forum -0,68 %
8 ITM POWER Hauptdiskussion -0,27 %
9 APOLLO MINERALS Hauptdiskussion ±0,00 %
10 SERVICENOW Hauptdiskussion ±0,00 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 Palantir ohne Schnickschnack ±0,00 %
2 OTL nach dem RS 1:20 ±0,00 %
3 Gamestop, das Ende naht ±0,00 %
4 Canopy Hauptforum ±0,00 %
5 GAMESTOP Hauptdiskussion ±0,00 %
6 Linien und Wellen Austausch Forum -0,68 %
7 APOLLO MINERALS Hauptdiskussion ±0,00 %
8 ITM POWER Hauptdiskussion -0,27 %
9 SERVICENOW Hauptdiskussion ±0,00 %
10 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,12 %
Alle Diskussionen