Novo Nordisk nach Split WKN: A3EU6F ISIN: DK0062498333 Forum: Aktien User: Coronaprofiteur
42,25
EUR
+1,09 % +0,46
22:59:28 Uhr,
Lang & Schwarz
Kommentare 53.082
McLovin09,
14:30 Uhr
1
$LLY $NVO
The EMA's Committee for Medicinal Products for Human Use (CHMP) has not recommended expanding Lilly's Mounjaro label to include a cardiovascular risk reduction indication for adults with type 2 diabetes and cardiovascular disease.
Instead, the committee recommended including the relevant cardiovascular data in the product information, according to Bloomberg.
#stocks #Investing
McLovin09,
15:08 Uhr
1
Novo Nordisk to showcase new data across its hemophilia portfolio at the ISTH Congress 2026, featuring investigational denecimig
FRONTIER4 data on investigational denecimig: Exploring efficacy and safety across dosing frequencies for pediatric, adolescent, and adult hemophilia A patients, with or without inhibitors
Explorer10 data on concizumab (Alhemo®): Details presented for pediatric hemophilia A or B patients (up to 11 years old), with inhibitors
Data underscores the breadth of Novo Nordisk's hemophilia portfolio, building on Novo Nordisk's legacy across rare blood disorders
csl1234,
12:56 Uhr
0
Ja, natürlich gilt der Feiertag für alle. Aber Milchmädchenrechnung bei 22-fachem Volumen bringt halt nichts. Die TV Werbung zum NBA Finale am 13.06. könnte Lilly schon einen Mini-Schub gegeben haben. Aber bei dem Volumen alles kaffeesud-lesen.
Abwärts,
12:15 Uhr
0
Den Feiertag gab es für Eli Lilly auch. Insofern war die Frage durchaus berechtigt, warum Foundayo trotz eines Tages weniger häufiger verschrieben wurde als in der Vorwoche. Dass Wegovy in absoluten Zahlen nach wie vor die Nase deutlich vorn hat, bestreitet ja niemand.
TheTradingMorlock,
11:43 Uhr
1
Bald sehen wir minütliche Cent Anpassungen… nein am besten gleich einen Sekunden Liveticker auf allen Analysten Seiten und dadrüber steht Kursziel bei: 🤣
Hoax123,
11:40 Uhr
0
da hätte man sich die Meldung auch sparen können ;). Schauen wir mal was der Tag noch so bringt und die kommenden Wochen. Mein Long ging wie erwähnt vorhin raus und gerne würde ich den Gewinn hier wieder in Aktien investieren ;)
McLovin09,
11:31 Uhr
2
Goldman Sachs erhöht das Kursziel auf 310DKK von 305DKK bleibt aber weiter neutral.
Sie gehen. Nur mit dem Kurs mit
Mehr zu diesem Wert
|
|
Thema | ||
|---|---|---|---|
| 1 | Novo Nordisk nach Split | ||
| 2 | Novo Nordisk |
Meistdiskutiert
|
|
Thema | ||
|---|---|---|---|
| 1 | Hyperscale Data | -7,90 % | |
| 2 | OTL nach dem RS 1:20 | +6,21 % | |
| 3 | VW Hauptdiskussion | +3,87 % | |
| 4 | Investmentchancen | +3,58 % | |
| 5 | Security der nächsten Generation | -3,54 % | |
| 6 | MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion | -7,13 % | |
| 7 | ALPHABET Hauptdiskussion | -1,51 % | |
| 8 | Germany 40 Prognose | -1,29 % | |
| 9 | ORACLE Hauptdiskussion | -2,63 % | |
| 10 | PlasCred Circular Innovations | -1,40 % | Alle Diskussionen |
Aktien
|
|
Thema | ||
|---|---|---|---|
| 1 | Hyperscale Data | -7,90 % | |
| 2 | OTL nach dem RS 1:20 | +6,21 % | |
| 3 | VW Hauptdiskussion | +3,87 % | |
| 4 | Investmentchancen | +3,58 % | |
| 5 | MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion | -7,13 % | |
| 6 | ALPHABET Hauptdiskussion | -1,51 % | |
| 7 | Security der nächsten Generation | -3,54 % | |
| 8 | MICROSTRATEGY Hauptdiskussion | -4,04 % | |
| 9 | ORACLE Hauptdiskussion | -2,63 % | |
| 10 | PlasCred Circular Innovations | -1,40 % | Alle Diskussionen |