NBX WKN: A3CRLZ ISIN: NO0010984966 Forum: Aktien User: Moltenface

0,0595 EUR
+4,39 % +0,0025
07:33:17 Uhr, L&S Exchange
Kommentare 925
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:47 Uhr
0
We are hosting the 2026 Stablecoin Roundatable inside the Louvre. The most awaited working session with global Stablecoin decision-makers. A closed-door, invitation-only session bringing the most senior voices in institutional finance to one table for the conversation the rest of the industry only hears about secondhand. This is session is brought to you by @SLXfoundation, Alwin Tan and co-hosted by @stablecoininfo, Global Crypto Forum, and @nordicblock. 20-25 seats at the table. 50 senior attendees in the room. The seated breakfast opens at 8:30 AM and the roundtable runs through 10:30 AM. Sharing their thoughts on how to advance the interoperability and liquidity of stablecoins and tokenized finance: Who is in the room: Sasha Mills (Bank of England) · @JohannKerbrat (Robinhood) · Tero Reuna (Paxos) · Nikhil Sharma (BlackRock) · Riccardo Donega (Sella) · Floris Lugt (Qivalis) · @maharajan_arun (UNICEF Crypto Fund) · @KjosMathisen (NBX) · @h4lvor (Riten Labs) · @GrahamCookeBBH (Brava Finance) · Hanna Raftell (Blockchain Sweden) · @_WhatifSS_ (Fuze) · Cara Hennessy (Provenance) · Alwin Tan (SLX Foundation) This is the room where the next phase of regulated stablecoin adoption gets shaped before it ever reaches the headlines. Attendance is by invitation only. A Proof of Talk pass is required. Apply: luma.com/m78q0f4q More on StableDay:
Verkauf1
Verkauf1, 29. Mai 13:47 Uhr
0

Ich denke wir werden heute bei 0.80 NOK schließen!

Mutig! Aber bin bei dir👍
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:46 Uhr
0
Ich denke wir werden heute bei 0.80 NOK schließen!
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:43 Uhr
0
https://x.com/i/status/2060321372446855420 Stablecoins are the carbon of digital finance. Looking forward to this!
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:42 Uhr
0
0.2% of stablecoins are euro-denominated. The euro is 20% of global financial markets. @c_omvik pointing out the gap at NBC 2026, and our own Polish zloty and euro stablecoins coming this summer. @nordicblock https://x.com/i/status/2060324692783735255
M
MacFat, 29. Mai 13:37 Uhr
0
Sturmglocken Läuten
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:35 Uhr
0
Vielleicht werfen ja heute einige noch ein Auge darauf, bevor die richtige Reise beginnt. 👀👀
M
MacFat, 29. Mai 13:24 Uhr
0
steter tropfen höhlt den stein ! WUSA
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 13:16 Uhr
0
+12
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 12:33 Uhr
0
Here we go
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 12:33 Uhr
0
Die 0.70 NOK sind wieder in Sicht. Dann hätten wir unsere +10 %.
Moltenface
Moltenface, 29. Mai 12:11 Uhr
1
Wir haben heute bereits ein Plus von 5x erzielt. Derzeit investieren die meisten in Spacetech. In diesem Bereich wird es später wahrscheinlich viele Anleger geben, die auf ihren Investitionen sitzen bleiben. Die Gier ist dort sehr groß, aber es gibt in diesem Sektor noch kaum Gewinne und einen hohen Geldverbrauch für sehr teure Ausrüstung.
Meistdiskutiert
Thema
1 für alle, die es ehrlich meinen beim Traden.
2 RHEINMETALL Hauptdiskussion +0,69 %
3 JD.COM ADR Hauptdiskussion -1,78 %
4 Trading- und Aktien-Chat
5 Investmentchancen -0,41 %
6 HauptForum SK HYNIC +1,49 %
7 Metaplanet +0,46 %
8 Germany 40 Hauptdiskussion -0,89 %
9 MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion +3,83 %
10 INTEL Hauptdiskussion +0,66 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 RHEINMETALL Hauptdiskussion +0,58 %
2 JD.COM ADR Hauptdiskussion -2,89 %
3 Investmentchancen -0,41 %
4 HauptForum SK HYNIC +3,37 %
5 Metaplanet +0,46 %
6 MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion +3,83 %
7 INTEL Hauptdiskussion +0,83 %
8 EVOTEC Hauptdiskussion ±0,00 %
9 VW Hauptdiskussion +0,47 %
10 Ast Space Mobile +0,83 %
Alle Diskussionen