Novonix WKN: A2DUU7 ISIN: AU000000NVX4 Kürzel: GC3 Forum: Aktien User: RomanHx

0,1158 USD
-14,02 % -0,0189
02:10:00 Uhr, Nasdaq OTC
Kommentare 1.928
Summer.76
Summer.76, 26.02.2021 9:27 Uhr
0
Danke
G
Gast 4541243, 25.02.2021 23:54 Uhr
1
NOVONIX Limited (ASX: NVX) (NOVONIX or “the Company”) today announces the successful completion of its fully underwritten $115 million placement of new fully paid ordinary shares (New Shares) to institutional and sophisticated investors at an offer price of $2.90 per New Share (Institutional Placement). Under the Institutional Placement, the Company will issue approximately 39.7 million New Shares.
G
Gast 4541243, 25.02.2021 23:53 Uhr
1
https://hubs.li/H0HfW_M0
Summer.76
Summer.76, 25.02.2021 18:28 Uhr
0
👍
G
Gast 4541243, 25.02.2021 17:46 Uhr
0
Danke
Summer.76
Summer.76, 25.02.2021 12:26 Uhr
0
Equity Raising Presentation https://www.novonixgroup.com/download/2332/ EQUITY RAISING FOR SCALE-UP OF ANODE MATERIALS PRODUCTION AND GROWTH PROJECTS https://www.novonixgroup.com/download/2329/ ...is pleased to announce that it is undertaking a capital raising to raise approximately $146 million, comprising: a fully underwritten placement to institutional and sophisticated investors to raise approximately $115 million within NOVONIX’s current placement capacity under ASX Listing Rule 7.1 (Institutional Placement), through the issue of 39.7 million New Shares (representing approximately 11.3% of the total shares of the Company prior to the issue of New Shares); ...
Summer.76
Summer.76, 25.02.2021 12:20 Uhr
0
NOVONIX LIMITED (ASX: NVX) ASX APPENDIX 4D For the half-year ended 31 December 2020 https://www.novonixgroup.com/download/2323/
Summer.76
Summer.76, 25.02.2021 12:06 Uhr
0
NOVONIX Ltd (NVX.AX) Half Year Report https://au.finance.yahoo.com/news/novonix-ltd-nvx-ax-half-221200022.html
Summer.76
Summer.76, 25.02.2021 12:05 Uhr
0
https://www.fool.com.au/2021/02/25/why-is-the-novonix-asxnvx-share-price-in-a-trading-halt-today/ Why is the Novonix (ASX:NVX) share price in a trading halt today?
G
Gast 4541243, 25.02.2021 11:58 Uhr
0
Auch nicht in Australien... Vielleicht neuer Handelsplatz
Dinmalo
Dinmalo, 25.02.2021 10:37 Uhr
0
Kein Handel heute in Deutschland?
R
RonjaTonja, 23.02.2021 15:37 Uhr
0
Wie kommt es denn jetzt zu diesem Absturz?
Dinmalo
Dinmalo, 23.02.2021 7:50 Uhr
0
Heute + 16 % in Australien
F
Fric, 22.02.2021 21:27 Uhr
0
Ich habe jetzt herausgefunden, dass die Aktie wohl nur auf dem frei Markt verfügbar ist und meine Bank oder die Frankfurter Börse die Aktie erst einkaufen müsste.
F
Fric, 22.02.2021 19:46 Uhr
0
Achso ok. Danke
Mehr zu diesem Wert
Thema
1 Novonix
2 News und Wissenswertes zu Novonix
Meistdiskutiert
Thema
1 Trading- und Aktien-Chat
2 MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion +15,74 %
3 DRONESHIELD LTD Hauptdiskussion -4,61 %
4 Metaplanet Inc.
5 für alle, die es ehrlich meinen beim Traden.
6 BYD Hauptdiskussion ±0,00 %
7 Metaplanet -5,51 %
8 BAYER Hauptdiskussion +19,77 %
9 OCEAN POWER Hauptdiskussion -7,12 %
10 LENOVO Hauptdiskussion +0,65 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 MICRON TECHNOLOGY Hauptdiskussion +15,74 %
2 DRONESHIELD LTD Hauptdiskussion -4,61 %
3 BYD Hauptdiskussion ±0,00 %
4 Metaplanet -5,51 %
5 BAYER Hauptdiskussion +19,77 %
6 OCEAN POWER Hauptdiskussion -7,12 %
7 LENOVO Hauptdiskussion +0,65 %
8 Linien und Wellen Austausch Forum -9,35 %
9 MICROSTRATEGY Hauptdiskussion -9,35 %
10 STRA auf StrategyB -6,37 %
Alle Diskussionen