Robinhood WKN: A3CVQC ISIN: US7707001027 Forum: Aktien User: FrankExotic

92,30 EUR
-1,60 % -1,50
13:31:52 Uhr, Baader Bank
Kommentare 2.811
W
Wasistdasfuereiner, 10.08.2021 19:33 Uhr
0
Wird sowieso bald massiv steigen. Daher ist ein Kauf jetzt langfristig sowieso wieder wirklich klug
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 18:26 Uhr
0
As my friend “aBvErKaUf lol” says: 😱😱😱😱😱 everyone sells his stonks! Get out of the sinking camel.
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 10:23 Uhr
2
I swear on all my camels.
t
thestocksultan, 10.08.2021 8:38 Uhr
0
I don’t believe you
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 6:42 Uhr
5
I am another sultan from Arabia. Sala malajkum. I have sold 300 millions share. You call it abverkauf. Get out. A bad stonk.
e
eichof, 10.08.2021 1:13 Uhr
3
Nobody goes in this stock. Only fools!
LordVader2
LordVader2, 09.08.2021 23:18 Uhr
7
This is Lord Vader from the galactic Empire. Do not believe what the sultan tells you. This is a dump stock which will you make poor and Hedgies even more rich as they still are.
t
thestocksultan, 09.08.2021 21:59 Uhr
2
No I’m just counting the digits in my bank account. It’s many. Soon I will buy own island
G
Gast-729112701, 09.08.2021 21:48 Uhr
2
Dann zähl Sandkörner!
t
thestocksultan, 09.08.2021 20:10 Uhr
0
No this is sultan from Saudi Arabia
G
Gast-754663401, 09.08.2021 19:55 Uhr
0
Dachte die sultans kommen aus indien und die sheiks aus arabia 🤓
FrauSausH
FrauSausH, 09.08.2021 19:54 Uhr
0
😂😂😂😂
t
thestocksultan, 09.08.2021 19:47 Uhr
3
Hello my German friends, this is the stock sultan from Saudi Arabia. I invested 20 millions in this stock. This is very good stock
e
eichof, 09.08.2021 18:29 Uhr
0
Gier frisst Hirn und man verkauft seine Seele dafür dem Teufel!
R
Rocket1, 08.08.2021 20:37 Uhr
0
Alleine der Gastomeister1, der hier Luser schreibt! 😂😂😂😂
DrBest
DrBest, 08.08.2021 13:39 Uhr
0
Schon 10 posts und kein Verweis auf eine US Kinokette?🤔
Meistdiskutiert
Thema
1 VW Hauptdiskussion -3,02 %
2 VONOVIA Hauptdiskussion -0,29 %
3 SAP Hauptdiskussion -2,08 %
4 Mercedes-Benz Group Hauptdiskussion -2,03 %
5 SERVICENOW Hauptdiskussion -2,94 %
6 DAX Hauptdiskussion -0,16 %
7 Dax Prognose -0,16 %
8 RHEINMETALL Hauptdiskussion -1,79 %
9 ATOS Hauptdiskussion -0,90 %
10 DEUTSCHE TELEKOM Hauptdiskussion -2,41 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 VW Hauptdiskussion -2,79 %
2 VONOVIA Hauptdiskussion -0,29 %
3 SAP Hauptdiskussion -2,08 %
4 Mercedes-Benz Group Hauptdiskussion -2,01 %
5 SERVICENOW Hauptdiskussion -2,79 %
6 DEUTSCHE TELEKOM Hauptdiskussion -2,63 %
7 RHEINMETALL Hauptdiskussion -1,72 %
8 ATOS Hauptdiskussion -0,61 %
9 IPO CSG -3,31 %
10 OTL nach dem RS 1:20 +4,07 %
Alle Diskussionen