Robinhood WKN: A3CVQC ISIN: US7707001027 Forum: Aktien User: FrankExotic

93,70 EUR
-0,32 % -0,31
11:01:24 Uhr, TTMzero RT
Kommentare 2.811
L
Lion1620, 10.08.2021 22:44 Uhr
0
Was ist denn hier los warum ist der Kurs so heftig gestiegen?
S
StockSultan, 10.08.2021 20:15 Uhr
0
Good buying price, everyone please buy
e
eichof, 10.08.2021 20:04 Uhr
0
WDI 2.0 rieche ich hier. ;)
e
eichof, 10.08.2021 20:03 Uhr
4
Ich würde sofort raus hier!
S
StockSultan, 10.08.2021 19:48 Uhr
0
This is a very good price to buy. I just invest another 10 million. The sultan of stocks recommended this to everyone
W
Wasistdasfuereiner, 10.08.2021 19:33 Uhr
0
Wird sowieso bald massiv steigen. Daher ist ein Kauf jetzt langfristig sowieso wieder wirklich klug
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 18:26 Uhr
0
As my friend “aBvErKaUf lol” says: 😱😱😱😱😱 everyone sells his stonks! Get out of the sinking camel.
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 10:23 Uhr
2
I swear on all my camels.
t
thestocksultan, 10.08.2021 8:38 Uhr
0
I don’t believe you
Leingartener
Leingartener, 10.08.2021 6:42 Uhr
5
I am another sultan from Arabia. Sala malajkum. I have sold 300 millions share. You call it abverkauf. Get out. A bad stonk.
e
eichof, 10.08.2021 1:13 Uhr
3
Nobody goes in this stock. Only fools!
LordVader2
LordVader2, 09.08.2021 23:18 Uhr
7
This is Lord Vader from the galactic Empire. Do not believe what the sultan tells you. This is a dump stock which will you make poor and Hedgies even more rich as they still are.
t
thestocksultan, 09.08.2021 21:59 Uhr
2
No I’m just counting the digits in my bank account. It’s many. Soon I will buy own island
G
Gast-729112701, 09.08.2021 21:48 Uhr
2
Dann zähl Sandkörner!
t
thestocksultan, 09.08.2021 20:10 Uhr
0
No this is sultan from Saudi Arabia
G
Gast-754663401, 09.08.2021 19:55 Uhr
0
Dachte die sultans kommen aus indien und die sheiks aus arabia 🤓
Meistdiskutiert
Thema
1 VW Hauptdiskussion -2,53 %
2 SAP Hauptdiskussion -1,48 %
3 DAX Hauptdiskussion -0,28 %
4 DEUTSCHE TELEKOM Hauptdiskussion -1,46 %
5 Hydrogenpro Hauptdiskussion -46,62 %
6 für alle, die es ehrlich meinen beim Traden.
7 Trading- und Aktien-Chat
8 TAKE TWO Hauptdiskussion +1,94 %
9 Battalion -7,79 %
10 TUI Hauptforum +0,78 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 VW Hauptdiskussion -2,53 %
2 SAP Hauptdiskussion -1,48 %
3 DEUTSCHE TELEKOM Hauptdiskussion -1,19 %
4 Hydrogenpro Hauptdiskussion -46,62 %
5 TAKE TWO Hauptdiskussion +2,95 %
6 Battalion -7,79 %
7 TUI Hauptforum +0,78 %
8 OTL nach dem RS 1:20 +0,98 %
9 BYD Hauptdiskussion -2,40 %
10 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,53 %
Alle Diskussionen