reAlpha Tech Forum: Community User: Groot

Kommentare 3.176
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
reAlpha to Host Live X Spaces Session With CEO Mike Logozzo (@mike_logozzo) and InstaMortgage Founder and CEO Shashank Shekhar (@ShashankTweets) We will host a live X Spaces session titled “AIRE Time with Mike & Shashank” on Wednesday, December 31, 2025 at 11:00 AM ET. The discussion will focus on the strategic rationale behind reAlpha’s expansion into mortgage lending through InstaMortgage, including how experienced leadership, an established multi-state licensing footprint, and direct lending capabilities support reAlpha’s long-term strategy to build a more integrated real estate homebuying platform. Mike and Shashank will also participate in a moderated Q&A to address questions from the retail community. Investors, analysts, and community members are invited to join and submit questions by replying to @reAlpha or using #AskreAlpha and $AIRE.
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
morgen wieder konferenz bei X
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ich schau nur us
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ok
W
WhoIs, 30.12.2025 17:57 Uhr
0
der Direkthandel bei ING ist schon geschlossen
W
WhoIs, 30.12.2025 17:56 Uhr
0
Die Börse in De hat schon zu so wie ich gesehen habe
imo1975
imo1975, 30.12.2025 17:54 Uhr
0
wo schaust du denn?
W
WhoIs, 30.12.2025 17:49 Uhr
0
Wieso istn da seit 14:00 Uhr kein Kurs mehr?
W
WhoIs, 30.12.2025 16:08 Uhr
0
Hypothekenkapital trifft KI: FUTR expandiert vom Automobilsektor in die 13,5 Bill. Dollar Hypothekenindustrie
imo1975
imo1975, 30.12.2025 14:40 Uhr
0
fehlen nur noch die käufer👍
P
Pennystocker89, 30.12.2025 14:09 Uhr
0
https://de.investing.com/news/analyst-ratings/realpha-tech-hc-wainwright-bekraftigt-buyrating-nach-instamortgageakquisition-93CH-3283898
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:25 Uhr
0
eigentlich müssten wir bald aus dem dreieck ausbrechen
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:19 Uhr
0

Geht ja noch. 0,92🥺

0.92 ist hart
G
Grbesa1, 30.12.2025 9:16 Uhr
0
Kommt zu mereo um 10 Uhr Mond 🌓 😵‍💫🚀🚀🚀🚀🚀🚀
s
saisl, 30.12.2025 8:48 Uhr
0

Buyin 0 ,56 € könnte Kotzen

Geht ja noch. 0,92🥺
imo1975
imo1975, 30.12.2025 4:45 Uhr
0
wenn märkte noch weiter runter gehen werden wir einstelig
Mehr zu diesem Wert
Thema
1 reAlpha Tech Hauptdiskussion
2 Realpha
Meistdiskutiert
Thema
1 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,35 %
2 SIRONA BIOCHEM Hauptdiskussion -99,98 %
3 GAMESTOP Hauptdiskussion -2,01 %
4 SAP Hauptdiskussion -2,99 %
5 Palantir ohne Schnickschnack -5,49 %
6 DEUTSCHE ROHSTOFF AG NAMENS-AKTIEN O.N. Hauptdiskussion +0,45 %
7 BAYER Hauptdiskussion +19,77 %
8 NIKE Hauptdiskussion -2,25 %
9 DeFi Technologies: Eine Perle? +1,86 %
10 Hauptdiskussion Voyager Technologies -3,59 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,35 %
2 SIRONA BIOCHEM Hauptdiskussion -99,98 %
3 GAMESTOP Hauptdiskussion -2,01 %
4 SAP Hauptdiskussion -2,99 %
5 Palantir ohne Schnickschnack -5,49 %
6 DEUTSCHE ROHSTOFF AG NAMENS-AKTIEN O.N. Hauptdiskussion +0,45 %
7 BAYER Hauptdiskussion +19,77 %
8 NIKE Hauptdiskussion -2,25 %
9 DeFi Technologies: Eine Perle? +1,86 %
10 Hauptdiskussion Voyager Technologies -3,59 %
Alle Diskussionen