reAlpha Tech Forum: Community User: Groot

Kommentare 3.176
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:11 Uhr
0
fals jemand schauen will
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
reAlpha to Host Live X Spaces Session With CEO Mike Logozzo (@mike_logozzo) and InstaMortgage Founder and CEO Shashank Shekhar (@ShashankTweets) We will host a live X Spaces session titled “AIRE Time with Mike & Shashank” on Wednesday, December 31, 2025 at 11:00 AM ET. The discussion will focus on the strategic rationale behind reAlpha’s expansion into mortgage lending through InstaMortgage, including how experienced leadership, an established multi-state licensing footprint, and direct lending capabilities support reAlpha’s long-term strategy to build a more integrated real estate homebuying platform. Mike and Shashank will also participate in a moderated Q&A to address questions from the retail community. Investors, analysts, and community members are invited to join and submit questions by replying to @reAlpha or using #AskreAlpha and $AIRE.
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
morgen wieder konferenz bei X
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ich schau nur us
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ok
W
WhoIs, 30.12.2025 17:57 Uhr
0
der Direkthandel bei ING ist schon geschlossen
W
WhoIs, 30.12.2025 17:56 Uhr
0
Die Börse in De hat schon zu so wie ich gesehen habe
imo1975
imo1975, 30.12.2025 17:54 Uhr
0
wo schaust du denn?
W
WhoIs, 30.12.2025 17:49 Uhr
0
Wieso istn da seit 14:00 Uhr kein Kurs mehr?
W
WhoIs, 30.12.2025 16:08 Uhr
0
Hypothekenkapital trifft KI: FUTR expandiert vom Automobilsektor in die 13,5 Bill. Dollar Hypothekenindustrie
imo1975
imo1975, 30.12.2025 14:40 Uhr
0
fehlen nur noch die käufer👍
P
Pennystocker89, 30.12.2025 14:09 Uhr
0
https://de.investing.com/news/analyst-ratings/realpha-tech-hc-wainwright-bekraftigt-buyrating-nach-instamortgageakquisition-93CH-3283898
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:25 Uhr
0
eigentlich müssten wir bald aus dem dreieck ausbrechen
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:19 Uhr
0

Geht ja noch. 0,92🥺

0.92 ist hart
G
Grbesa1, 30.12.2025 9:16 Uhr
0
Kommt zu mereo um 10 Uhr Mond 🌓 😵‍💫🚀🚀🚀🚀🚀🚀
s
saisl, 30.12.2025 8:48 Uhr
0

Buyin 0 ,56 € könnte Kotzen

Geht ja noch. 0,92🥺
Mehr zu diesem Wert
Thema
1 reAlpha Tech Hauptdiskussion
2 Realpha
Meistdiskutiert
Thema
1 für alle, die es ehrlich meinen beim Traden.
2 OTL nach dem RS 1:20 -3,57 %
3 Strategy B -8,58 %
4 DRONESHIELD LTD Hauptdiskussion -4,61 %
5 DeFi Technologies: Eine Perle? +2,90 %
6 SERVICENOW Hauptdiskussion -4,00 %
7 SILBERPREIS Hauptdiskussion +0,67 %
8 TAKE TWO Hauptdiskussion +1,67 %
9 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,35 %
10 XIAOMI CORP. CL.B Hauptdiskussion -4,14 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 OTL nach dem RS 1:20 -3,57 %
2 Strategy B -8,58 %
3 DRONESHIELD LTD Hauptdiskussion -4,61 %
4 DeFi Technologies: Eine Perle? +2,90 %
5 SERVICENOW Hauptdiskussion -3,99 %
6 TAKE TWO Hauptdiskussion +1,67 %
7 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,35 %
8 ITM POWER Hauptdiskussion -5,73 %
9 XIAOMI CORP. CL.B Hauptdiskussion -4,14 %
10 MICROSOFT Hauptdiskussion -2,93 %
Alle Diskussionen