reAlpha Tech Forum: Community User: Groot

Kommentare 3.176
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:11 Uhr
0
fals jemand schauen will
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
reAlpha to Host Live X Spaces Session With CEO Mike Logozzo (@mike_logozzo) and InstaMortgage Founder and CEO Shashank Shekhar (@ShashankTweets) We will host a live X Spaces session titled “AIRE Time with Mike & Shashank” on Wednesday, December 31, 2025 at 11:00 AM ET. The discussion will focus on the strategic rationale behind reAlpha’s expansion into mortgage lending through InstaMortgage, including how experienced leadership, an established multi-state licensing footprint, and direct lending capabilities support reAlpha’s long-term strategy to build a more integrated real estate homebuying platform. Mike and Shashank will also participate in a moderated Q&A to address questions from the retail community. Investors, analysts, and community members are invited to join and submit questions by replying to @reAlpha or using #AskreAlpha and $AIRE.
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:10 Uhr
0
morgen wieder konferenz bei X
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ich schau nur us
imo1975
imo1975, 30.12.2025 18:03 Uhr
0
ok
W
WhoIs, 30.12.2025 17:57 Uhr
0
der Direkthandel bei ING ist schon geschlossen
W
WhoIs, 30.12.2025 17:56 Uhr
0
Die Börse in De hat schon zu so wie ich gesehen habe
imo1975
imo1975, 30.12.2025 17:54 Uhr
0
wo schaust du denn?
W
WhoIs, 30.12.2025 17:49 Uhr
0
Wieso istn da seit 14:00 Uhr kein Kurs mehr?
W
WhoIs, 30.12.2025 16:08 Uhr
0
Hypothekenkapital trifft KI: FUTR expandiert vom Automobilsektor in die 13,5 Bill. Dollar Hypothekenindustrie
imo1975
imo1975, 30.12.2025 14:40 Uhr
0
fehlen nur noch die käufer👍
P
Pennystocker89, 30.12.2025 14:09 Uhr
0
https://de.investing.com/news/analyst-ratings/realpha-tech-hc-wainwright-bekraftigt-buyrating-nach-instamortgageakquisition-93CH-3283898
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:25 Uhr
0
eigentlich müssten wir bald aus dem dreieck ausbrechen
imo1975
imo1975, 30.12.2025 9:19 Uhr
0

Geht ja noch. 0,92🥺

0.92 ist hart
G
Grbesa1, 30.12.2025 9:16 Uhr
0
Kommt zu mereo um 10 Uhr Mond 🌓 😵‍💫🚀🚀🚀🚀🚀🚀
s
saisl, 30.12.2025 8:48 Uhr
0

Buyin 0 ,56 € könnte Kotzen

Geht ja noch. 0,92🥺
Mehr zu diesem Wert
Thema
1 reAlpha Tech Hauptdiskussion
2 Realpha
Meistdiskutiert
Thema
1 Aktuelles zu Almonty Industries -0,66 %
2 Der Gold Club von Susiwong +1,09 %
3 MICROSOFT Hauptdiskussion -3,02 %
4 BAYER Hauptdiskussion +16,16 %
5 MICROSTRATEGY Hauptdiskussion -8,53 %
6 Hyperscale Data ±0,00 %
7 OTL nach dem RS 1:20 -4,83 %
8 Germany 40 Prognose +1,09 %
9 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,13 %
10 Strategy B -8,53 %
Alle Diskussionen
Aktien
Thema
1 Aktuelles zu Almonty Industries +0,78 %
2 MICROSOFT Hauptdiskussion -3,26 %
3 BAYER Hauptdiskussion +16,09 %
4 MICROSTRATEGY Hauptdiskussion -10,10 %
5 Hyperscale Data ±0,00 %
6 OTL nach dem RS 1:20 -4,83 %
7 Strategy B -10,10 %
8 RHEINMETALL Hauptdiskussion -0,13 %
9 SELLAS Life Sciences Group Hauptdiskussion +13,29 %
10 NIKE Hauptdiskussion -3,35 %
Alle Diskussionen